Zgubiłem instrukcję

Instrukcje dostępne są pod tym linkiem – Pliki do pobrania.

Co w przypadku kiedy zgubię kartę gwarancyjną ?

Wzór karty gwarancyjnej dostępny jest pod tym linkiem – Pliki do pobrania. Jeżeli chcesz skorzystać z gwarancji wystarczy wydrukować dokument, uzupełnić o potrzebne dane i możliwie jak najdokładniej opisać usterkę (pozwoli to skrócić czas realizacji serwisu urządzenia). Uzupełnioną kartę dołącz do zapakowanego urządzenia i wyślij na podany adres: Serwis Verturi, Zbiczno 43D, 87-305 Zbiczno w razie dodatkowych pytań lub potrzeby wyjaśnienia zadzwoń pod nr: 575596616 – Pomożemy! 🙂

Spaliłem bezpiecznik i co teraz ?

Jeżeli spalił się główny bezpiecznik należy wymienić go na nowy. Nowy bezpiecznik został dołączony do zestawu z alarmem jako zapasowy. W celu wymiany wystarczy rozłączyć czarna obudowę znajdującą się na kablu zasilania, wyjąć stary bezpiecznik i zastąpić go nowym. Jeżeli skończyły ci się bezpieczniki musisz zaopatrzyć się w nowe. Specyfikacje bezpiecznika to: 15A lub 16A, szybko reagujące, 20x5mm.

Zapomniałem hasło do alarmu

W przypadku gdy zapomnisz hasło do alarmu należy przywrócić ustawienia domyśle. W tym celu należy nacisnąć 3 razy przycisk na pilocie odblokowujący alarm, aby uruchomić dotykowy przycisk na obudowie alarmu. Gdy uruchomimy dotykowy przycisk należy przejść przez wszystkie ustawienia trybów aż dojdziemy do przywracania ustawień domyślnych (oby dwie LED-y zaczną szybko migać). Po przywróceniu ustawień domyślnych hasło będzie zresetowane i przyjmie wartość fabryczną [1234]. Pamiętaj! Wraz z hasłem wszystkie inne ustawienia takie jak np. auto-block czy poziom czułości alarmu również przyjmują wartość fabryczną.

Ustawienia fabryczne to:
Auto-block=5min,
React-beep=cichy,
Tryb stacyjki=off,
Tryb oszczędzania energii=off,
Sensitivity lefel=Default,
Hasło=1234.

Gdybyś miał problem z obsługą dotykowego przycisku zajrzyj do instrukcji. Tam masz wszystko szczegółowo wyjaśnione.

Kierunkowskazy migają wszystkie na raz

  1. Upewnij się, że światła awaryjne są wyłączone,
  2. W przypadku kiedy masz włączony tryb stacyjki upewnij się, że podłączyłeś kabel stacyjki do miejsca na, którym po przekręceniu kluczyka występuje stałe 12V lub 3.3V. Np. jeżeli podłączyłeś kabel do przerywacza kierunkowskazów to po przekręceniu kluczyka pojawi się tam stałe 12V, ale w niektórych motocyklach kiedy włączymy kierunkowskaz to na przerywaczu zacznie pojawiać się naprzemiennie 12V i 0V co spowoduje włączanie się świateł awaryjnych w motocyklu. (jeżeli przekręcisz 2 razy kluczyk to alarm włączy światła awaryjne, a jeżeli na wejściu występuje naprzemiennie 12V i 0V to alarm widzi to jak byś cały czas przekręcał kluczyk i analogicznie włączy światła awaryjne).

Kierunkowskazy się nie zapalają

  1. Upewnij się czy dobrze podłączyłeś kable,
  2. Sprawdź stan naładowania akumulatora. Jeżeli akumulator jest mocno rozładowany, alarm nie włączy kierunkowskazów (zabezpieczenie dla ochrony akumulatora). Jak to sprawdzić? Miernikiem tego nie zobaczysz. Wystarczy odpalić motocykl poczekać minutę i na odpalonym silniku nacisnąć przycisk na pilocie, jeżeli kierunkowskazy się zaświecą oznaczać to, że musisz naładować akumulator.

Jak śledzić przesyłkę ?

O stanie zamówienia jesteś informowany przez nas drogą mailową oraz masz do dyspozycji zakładkę status zamówienia. Wystarczy wpisać numer swojego zmówienia oraz email, aby zobaczyć na jakim etapie realizacji jest przesyłka. Jeżeli przesyłka zostanie przez nas wysłana – dostaniesz od nas maila z informacją oraz numerem kurierskim do śledzenia przesyłki dzięki któremu możesz zobaczyć gdzie aktualnie paczka się znajduje.

Jak zapłacić za zamówiony produkt ?

Po złożeniu zamówienia na wybrany produkt należy wykonać przelew na podane poniżej dane. Ważne, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Po zaksięgowaniu przez nas wpłaty otrzymasz email z powiadomieniem a my wyślemy produkt.

Nazwa odbiorcy: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości,
Adres: ul.Piakna 68, 00-672 Warszawa
Bank odbiorcy: mBank O. Korporacyjny Warszawa
Nr. konta: 64114010100000515853003241

Darmowa wysyłka

Przy wszystkich zamówieniach o wartości powyżej 280zł dostawa jest bezpłatna.
Dotyczy to przesyłek doręczanych na terenie Polski.
W przypadku zamówień zagranicznych lub o wartości mniejszej niż 280zł pobierane są opłaty.

Masz pytanie ?

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi – napisz do nas! Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej Tobie pomóc.